Objednávka a platba

Ne. Výrobky lze zakoupit i bez registrace, avšak registrovaní uživatelé mají také mnoho jiných výhod. Mají možnost nejen jednoduše spravovat své objednávky, ale i výměnu zboží či jeho vrácení. Registrovaní uživatelé mají také přednostní přístup k exkluzivním informacím a slevám. Přečtěte si Pravidla ochrany osobních údajů a zjistěte, které osobní údaje o vás sbíráme při registraci a pro jaké účely je dále využíváme.

Samozřejmě! Příležitostně nabízíme i různé akční nabídky, slevy a slevové kódy. Mohou být součástí například sezónního výprodeje, svátků, spolupráce, atd.

Slevový kód se při objednávce zadává do speciálního, pro tento účel zobrazeného, pole. Po zadání slevového kódu vám bude odečtena sleva z celkové částky.

Ne. Při každé objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a nelze je použít v kombinaci s jinými akciovými či slevovými kódy.

Po dokončení objednávky již slevový kód nelze uplatnit. Tento slevový kód kód můžete opět použít při následujících objednávkách, je však třeba ho vždy zadat před dokončením objednávky.

Po zadání objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením přijetí vaší objednávky. Tento e-mail potvrzuje, že vaše objednávka byla přijata naší společností. Pokud nedostanete potvrzení e-mailem, kontaktujte náš Zákaznický servis na adrese: info@euro-markt.cz.

Po odeslání objednávky do našeho logistického centra vám zašleme e-mail s číslem a odkazem na sledování vaší objednávky. Před kontrolou stavu objednávky byste měli počkat několik hodin pro aktualizaci informací. Nezapomeňte, že kurýrní doručovací služba funguje pouze v pracovních dnech a aktualizace sledovacího čísla v systému může trvat i několik hodin.

Chcete-li vaši objednávku zrušit, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem: info@euro-markt.cz. Uděláme vše pro to, abychom ji zrušili, ale v některých výjimečných případech to nebude možné. Objednávku nelze zrušit, jestliže již byla odeslána.

Změna adresy doručení není vždy možná. Kontaktujte Zákaznický servis na adrese info@euro-markt.cz co nejdříve. Uděláme vše pro to, abychom změnili adresu doručení dříve, než vaše objednávka opustí náš sklad. Po zabalení objednávky již bohužel není možné změnit vámi zadanou adresu doručení.

Po dokončení objednávky ji už bohužel nebude možné změnit. Měli byste co nejdříve kontaktovat náš Zákaznický servis na adrese info@euro-markt.cz pro zrušení vaší aktuální objednávky a vytvoření nové. Upozorňujeme vás, že jakmile je vaše objednávka zabalená a připravená na expedici kurýrní službě, už ji nelze zrušit.

Při platbě za objednávku můžete použít následující platební metody:
Kreditní a debetní karty: Visa, MasterCard a American Express
PayPal
Dobírka

Všechny transakce jsou přímo zpracovány poskytovateli platebních služeb, využitím zabezpečeného kryptovaného šifrování a přísných bankovních standardů.
Informace o kartě se zasílají přímo do banky a k těmto údajům a datům nemá přístup nikdo kromě banky samotné - tedy ani Prodejce.

Nezapomeňte, že my nemáme přístup k vašemu účtu PayPal, takže je budete muset kontaktovat vy osobně v následujících případech: otevření PayPal účtu, změna hesla, kontrola stavu transakce nebo pokud se vyskytne jakýkoli jiný problém, související s PayPalem.

Doručení, cena doručení a sledování objednávky

euro-markt.cz doručuje zboží prostřednictvím doručovacích služeb Česká pošta, PPL a Zásielkovňa. Dodací lhůty a ceny jsou uvedeny v tabulce níže.

DODACÍ LHŮTA, 1-3 Pracovních dní
0-2 kg 97-119 Kč
2-4,5 kg 116-136 Kč
4,5-10 kg 126-169 Kč
10 kg+ 134-149 Kč

Doprava zdarma. Doručujeme zdarma při objednávce nad 1799 Kč, poštovné a balné neplatíte.

Všechny objednávky jsou odesílány z EU. Cla se v členských státech EU neúčtují. Všechny objednávky do zemí, které nejsou členy EU, bude nutné proclít, pokud to vyžadují zákony těchto zemí. Další informace o proclení naleznete v národních zákonech o dovozu, cle a celním odbavení.
Clo a extra příplatky nejsou zahrnuty v ceně.
Prodávající neodpovídá za případné clo a další extra poplatky.

Prodejce využívá doručovací kurýrní službu, jejíž zásilky lze sledovat a tak budete přesně vědět, kde se nachází vaše objednávka. E-mail s informacemi o sledování objednávky dostanete, když vaši zásilku převezme doručovací kurýrní společnost, t. j. když opustí sklad Prodejce.

Naším cílem je odeslat vaši objednávku do jednoho pracovního dne (pondělí až pátek). Pokud jste objednávku zadali v pátek večer, tato objednávka bude odeslána první následující pracovní den (pondělí).
Po odeslání objednávky obdržíte na vaši e-mailovou adresu potvrzení o odeslání s číslem a odkazem na sledování vaší zásilky. Pokud toto potvrzení o doručení nedostanete, zkontrolujte poštovní schránku se spamem či nevyžádanou poštou, protože automatizované e-maily někdy skončí v těchto složkách.

Někdo by měl na doručovací adrese převzít balík a podepsat příjem zásilky. Nemusíte se však obávat, protože naše doručovací služba uskuteční tři pokusy o doručení. Pokud vás nenajdou na doručovací adrese poprvé, budete informováni o dalších možnostech doručení. Tyto mohou zahrnovat například změnu doručovací adresy, změnu času doručení nebo možnost osobního převzetí zásilky.

Vrácení zboží a reklamace

Pokud jste dostali nesprávný výrobek, kontaktujte náš Zákaznický servis na adrese: info@euro-markt.cz s obrázkem nebo videem nesprávného výrobku. Zavázali jsme se k co nejrychlejšímu vyřešení problémů a odstranění všech možných nepříjemností. Po obdržení vaší žádosti vás náš Zákaznický servis bude informovat o dalších krocích a postupech.

Společnost Euro-Markt bere kvalitu svých výrobků velmi vážně a my se snažíme zajistit, aby byla i vaše objednávka doručena v perfektním stavu. Pokud je však zboží vadné či poškozené, obraťte se neprodleně na naši Zákaznickou podporu na adrese info@euro-markt.cz. Je třeba přiložit fotografii a podrobný popis zaznamenaných vad a chyb. Po obdržení vaší žádosti vás Zákaznický servis bude informovat o dalších krocích.

V souladu s našimi Pravidly pro vrácení zboží, pokud nejste spokojeni s výrobkem, který jsme vám dodali, můžete jej vrátit ve lhůtě do 14 dnů.

Pokud chcete zboží či výrobek vrátit, vyplňte Formulář na vrácení zboží na tomto odkazu. Lhůta pro vrácení a reklamaci je 14 dní od doručení zboží či výrobku. Výrobek musí být nepoužitý, nepoškozený, v původním obalu a se vším, co k němu bylo přiloženo. Před odesláním výrobku či zboží zpět je velmi důležité požádat o vrácení peněz. Euro-Markt neodpovídá za zboží a výrobky, které se vracejí bez předchozí žádosti o refundaci. Pokud máte konkrétní problém a potřebujete v tomto procesu naši asistenci, kontaktujte nás e-mailem na adrese: info@euro-markt.cz. Podrobnosti o refundaci uhrazené částky najdete v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Euro-Markt nenabízí možnost výměny produktu či zboží.
Výměna výrobku je možná pouze v případě jeho reklamace z důvodu poškození nebo výrobní chyby. V takovém případě vám dodáme identický model výrobku. Pokud Prodávající není schopen dodat identický model výrobku, existuje možnost zvolit si jiný model nebo refundaci platby.
Pokud chcete výrobek vyměnit, můžete si zvolit možnost jeho vrácení do 14 dnů od doručení objednávky a následně objednat nový výrobek. V takovém případě nese náklady na vrácení produktu Kupující.

Obecné informace

Záruční doba na elektronické výrobky je 24 měsíců a na příslušenství 12 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak.

Kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.cz a naši z kolegové technické podpory vám pomohou a usměrní vás při správném používání našeho výrobku.

Výrobky Euro-Markt jsou zatím k dispozici výhradně v internetovém obchodě www.euro-markt.cz.

Pokud máte zájem pracovat právě u nás, můžete nám poslat svůj životopis na e-mail info@euro-markt.cz a my ho uložíme do naší databáze. Pokud budeme potřebovat nového kolegu s vašimi zkušenostmi, budeme vás kontaktovat.

Pokud máte zájem stát se autorizovaným prodejcem a dílerem výrobků Euro-Markt, kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.cz.

Chcete-li spolupracovat s Euro-Markt, kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.cz nebo prostřednictvím sociálních sítí a podělte se s námi o vaše nápady, přání a podmínky spolupráce.

Výrobky, rozdávány prostřednictvím našich sociálních sítí, nemají komerční hodnotu a tudíž ani žádnou záruční lhůtu. Pokud zjistíte vadu či chybu výrobku, kontaktujte co nejdříve náš Zákaznický servis na adrese info@euro-markt.cz. Výměna a refundace nebudou akceptovány.

Společnost Euro-Markt můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na webové stránce, zasláním e-mailu na adresu: info@euro-markt.cz nebo využitím sociálních sítí.

Telefonická podpora

OFFLINE

Email

info@euro-markt.cz